15, 16 & 17 september - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van M. Beekmans - WaarBenJij.nu 15, 16 & 17 september - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van M. Beekmans - WaarBenJij.nu

15, 16 & 17 september

Blijf op de hoogte en volg M.

20 September 2012 | Noorwegen, Trondheim

Zaterdag was het ons eindelijk min of meer gelukt om uit te slapen. Om 11 uur stonden we op om vervolgens de bus van 1 uur naar de stad te halen (met erg veel geluk, aangezien de busboekjes hier nogal lastig zijn). Er stond een zeer kleine markt en we zijn naar de VVV geweest. Ons plan om de Nidaros van binnen te bekijken of om blåbærs plukken viel al weer in het niet, want we moesten ook nog het huis schoonmaken.
De volgende dag is het ons uiteindelijk gelukt om blåbærs te plukken. Op de foto’s zie je het resultaat.. Vandaag – 4 dagen later – hebben we nog een vol bakje over. En we proberen het nog wel zo hard op te eten door een kwak in het ontbijt te doen en ’s avonds te snacken… Die dingen zijn zo verdomd lekker bij corn flakes/cruesli/muesli stuff..!

Die begeleider van Mirjam eiste zo ongeveer dat Mirjam maandag op het NINA zou zijn, dus hebben we er maar weer een functioneel werkdagje van gemaakt. Haar begeleider vliegt altijd overal en nergens heen, dus Mirjam moest er even van profiteren dat hij er die dag was. Dus die dag is ook vrij saai om over te bloggen. Een werkdagje.
’s Avonds konden we eindelijk weer blåbærs in onze avondsnack eten.

Zodoende de blåbær overload. Die nogsteeds gaande is.