Noorwegen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van M. Beekmans - WaarBenJij.nu Noorwegen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van M. Beekmans - WaarBenJij.nu

Noorwegen

Blijf op de hoogte en volg M.

04 September 2012 | Nederland, Utrecht

Komende zondag ga ik 2 weken op vakantie naar Noorwegen, Trondheim, waar Mirjam sinds februari woont!
Dus bij deze start ik alvast een blog, want ik ga ongetwijfeld mooie en leuke dingen meemaken die ik niet meer wil vergeten! :)

Het plaatje op de header is van Nyhavn in København (Denemarken), een standaard vormgeving van waarbenjij.nu, maar ik kijk na of tijdens de reis in Noorwegen of ik het kan customizen met een mooie header van Noorwegen :) ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

M.

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 31478

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 29 April 2014

Dalyan, Turkije

09 September 2012 - 23 September 2012

Noorwegen

06 April 2011 - 01 Oktober 2011

Viborg

Landen bezocht: