Lading foto's - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van M. Beekmans - WaarBenJij.nu Lading foto's - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van M. Beekmans - WaarBenJij.nu

Lading foto's

Door: beekie88

Blijf op de hoogte en volg M.

24 Augustus 2011 | Denemarken, Viborg

Voor degene die nog graag de foto's van de zomervakantie willen zien (die bij de laaaange blog horen), ze staan nu in deze mappen:

Dieren verzorgen:
Himmelbjerget:
(Oja, en wat fotootjes van Peter die vastzat in Bremen met zijn klapband... http://www.makingstuffup.org/photos/Vakanties-1716587346/Denemarken-2011/Bremen )

EDIT
Ik zie dat de links niet goed werken. Dat komt door het afbreekstreepje (-). Schijnbaar snapt deze site dat niet. Dat betekent dat je de link moet kopiëren en handmatig in het adresbalkje moet zetten. Of ik moet Peter vragen om de mapnamen aan te passen, maar hij zit nu ergens in Oost Europa :P

• 25 Augustus 2011 - 08:20

Peter:

Hey lief,

Die mapjesnamen kan ik niet echt aanpassen, die verzint Gallery helemaal zelf... Stiekem zou waarbenjij.nu die links ok gewoon goed moeten weergeven, kun je niet expliciet een link toevoegen als je de post maakt?

Knuffel uit Banská Bystrica,
    Peet