En nu.... - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van M. Beekmans - WaarBenJij.nu En nu.... - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van M. Beekmans - WaarBenJij.nu

En nu....

Door: beekie88

Blijf op de hoogte en volg M.

22 Juni 2011 | Denemarken, Viborg

Mandy har også dice kage! Deze keer heb ik een 6 gegooid... Gaat wel lekker, 2x achter elkaar. Wisseling van de wacht: nou mag Mirjam het recept bedenken en mij de keuken rondsturen. Waarschijnlijk wordt het de subtiele hint van haar tante ;)... oftewel appeltaart!

Als ik nu toch aan het bloggen ben...
De derde testdag is goed gegaan! We hebben helaas wat data verlies, door een niet sporende teugeldrukmeter. Natuurlijk is dat gebeurd met paard nummer 13! We gaan er echter nog een vierde testdag achteraan plakken, omdat enkele rijders een dag niet konden komen en om dataverlies te compenseren :) dat gaat in week 27 of 28 gebeuren... En het grappige is dat in week 28 Peter en de ouders van Mirjam hierheen komen! Dus als Bjarne en Janne het DAN weten te plannen, hebben we in ieder geval hulpjes hahahah :P Dan laat ik Peter lekker de speeksel samples van Line overnemen >=D gna gna..

Janne had een tijd terug gestuurd dat ze vakantie had van 11 tot 31 juli. Zodoende hebben wij onze vakantie precies in die dagen ingepland en Janne... niet. Die gaat volgende week al naar Minorca!
Peter zou hier van de 10/11e tot en met de 27e blijven. Mirjam gaat naar haar ouders, dus dan kunnen Peter en ik samen in het Nørresø kollegium blijven :)
De ouders van Mirjam komen die zondagavond ook aan, maar Mirjam heeft vanaf 20 juli haar Franse vriendin over die ook graag in het Nørresø kollegium wou verblijven.
Nou kwam een collega van Janne ons vragen of wij misschien een weekje voor haar dieren willen zorgen, precies in onze vakantie (17 t/m 24 juli)! Na wat gepruts, hebben we het zo weten te regelen dat Peter en ik 17-20 juli de dieren verzorgen en Mirjam en Alexandra 20-24 juli. Vanaf de 20e gaan Peter en ik lekker op een camping zitten in Silkeborg ^^
Is dat even goed geregeld he?!?

En nu... ga ik nog een kwartiertje wachten op de koffie. Ik heb geen data te verwerken, want Janne is er nog niet. Die komt altijd pas om 9 uur. Slim, rond koffietijd op je werk komen... :P

  • 22 Juni 2011 - 08:04

    Ine:

    Hoi Mandy.

    Leuk om iedere keer jullie belevenissen weer te lezen!

    Nummer 13 is dus ook in Denemarken een klein beetje ongeluksgetal.

    Groetjes Ine

  • 22 Juni 2011 - 08:34

    Henni:

    hoi
    en voor ons ook nog een keer tijd?????????

  • 22 Juni 2011 - 14:04

    Maaike:

    Oeh, als ik een suggestie mag doen voor een volgende keer: arretjescake is ook lekker en makkelijk om te maken, en super Hollands :)

    En ik wilde eigk ook een keertje langskomen, maar ik zie dat jullie al helemaal volgepland zijn, haha

  • 27 Juni 2011 - 14:25

    Annemieke:

    Hallo Mandy,

    Klinkt goed, wat jullie daar allemaal doen! En wat een prachtige natuurfoto's.
    Ga je straks voor ons ook dice kage bakken?

    Veel plezier nog, ook als Peter er straks is. (Hij mist je een beetje, geloof ik.)
    Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

M.

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 31485

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 29 April 2014

Dalyan, Turkije

09 September 2012 - 23 September 2012

Noorwegen

06 April 2011 - 01 Oktober 2011

Viborg

Landen bezocht: