Mirjam har dice kage! - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van M. Beekmans - WaarBenJij.nu Mirjam har dice kage! - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van M. Beekmans - WaarBenJij.nu

Mirjam har dice kage!

Door: beekie88

Blijf op de hoogte en volg M.

16 Juni 2011 | Denemarken, Viborg

Yeaheah! Mirjam har dice kage den 21. juni! Oftewel: Mirjam had 6 gegooid met de dobbelsteen en is nu de sjaak om voor de volgende dice kage (dobbelsteen cake) te zorgen!
Aangezien wij maandag 20 juni onze derde testdag hebben, staat de cake nu gepland voor dinsdag 21 juni. En ik heb al een recept in m’n hoofd, namelijk datgene wat ik met Mirjams verjaardag heb gemaakt, terwijl zij vol anticipatie op ons kamertje zat af te wachten..! Het is koek met witte chocola en macademia noten (voor Mirjam had ik toen hazelnoten en amandelen, omdat we toen nog niet wisten welke winkel macademia noten verkocht :P).

Gisteren was overigens onze 2e testdag. We komen steeds meer de lastigheden van onderzoek tegen. Tien van de 15 paarden zijn door Bjarne nog snel getraind om de LDR positie te kunnen trainen. Het oorspronkelijke idee was dat ze dat alle 15 al konden... Hopelijk gaat dat geen roet in de data gooien, en anders komt er altijd nog een ellenlange discussie uit :)
We werden weer om 6.20 opgehaald door Line. Het rooster liep tot ongeveer 17.30, plus nog ongeveer 1 uur rijden, dus we zijn weer een volledige dag onder de pannen! Volgende week nog leuker, dan mogen we als we thuiskomen een dice kage gaan bakken na die lange dag, haha!

Verder is er denk ik weinig te melden. Afgelopen weekend hebben we voornamelijk uitgeslapen, schoongemaakt, koffie gedronken (met veel geklets), lange (avond)wandelingen en een film gekeken. Over de avondwandeling gesproken, daar komen nog foto’s van online! Het was erg mooi, de ondergaande zon gaf het bos bij het Søndersø een oranje rode gloed, waardoor het leek alsof het bos in de fik stond! Verder heb ik nog foto’s van half 1 ’s nachts, als we nog een roze streep aan de horizon zien... Het is nog zo licht ’s nachts, dat ik de foto’s die ik aan de muur bij mijn bed heb hangen bijna kan zien!

Yo nog even en dan is het koffietijd..... dat heb ik wel nodig na die lange, slopende dag van gisteren!

  • 16 Juni 2011 - 09:38

    Peter:

    Nom koffie :D en nom Subway koekjes XD

  • 16 Juni 2011 - 10:19

    Daisy:

    mirjams appeltaarten zijn jammme

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

M.

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 31476

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 29 April 2014

Dalyan, Turkije

09 September 2012 - 23 September 2012

Noorwegen

06 April 2011 - 01 Oktober 2011

Viborg

Landen bezocht: