Foto's - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van M. Beekmans - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van M. Beekmans - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: beekie88

Blijf op de hoogte en volg M.

21 April 2011 | Denemarken, Viborg

Schijnbaar kan ik op deze site niet ongelimiteerd foto's plaatsen. Ze staan nu op Peter's server: http://www.makingstuffup.org/photos/index.php/MANDY/Denmark
Ik zal het wel hier melden als er weer nieuwe foto's bij zijn gekomen :D

Deze week heeft Janne officieel vakantie, dus wij doen ook rustig aan. Voor komende vrijdag staat een tripje Aarhus op de planning :D
Kopenhagen willen we ook nog bezoeken, maar dat is ongeveer 4 uur reizen met de trein volgens rejseplanner (wat wij steevast 'reisje plannen' noemen :P)

Which reminds me, ik wou nog een kleine blog schrijven over de grappige woorden die we zijn tegengekomen:

- fartkontroll (= snelheidscontrole)
- knallert forbudt (= bromfietsen verboden)
- køkken = keuken
- slet = delete
Onze outlook is Deens. We hebben daar o.a. een Indbakke, Udbakke en Slettet post...
- Hollandsk, nederlandsk, dansk, norsk, svensk, finsk, russisk, spansk, italiensk, portugisisk, engelsk, irsk, fransk, tysk (Duits), belgisk, ungarsk (Hongaars), tjekkisk, ægyptisk, nepalesisk, kinesisk (Chinees), japansk............ etc XD

Nou, het verhaaltje over ons huisje en onze studie komt later wel. Het is nu bedtijd (geweest).